Pozdravljeni,
Moje ime je Alen in sem zadolžen za poslovni razvoj blagovne znamke HomeLife v Sloveniji in Evropi. Kot prvo se vam želim zahvaliti za vaše zanimanje in vas ob enem prosim, da mi svoje povpraševanje pošljete preko obrazca, ki ga najdete čisto spodaj te strani ali pa mi pošljite e-mail na fransizing@homelife.si.
Seveda bom pa tudi vesel vašega kontakta na LinkedInu.
- Kaj je HomeLife?
- HomeLifov poslovni model – ponudba za posrednike in agencije
- Ponudba za stranke
- Strokovno znanje in usposabljanja
- Certifikat višjih standardov in teme tečajev
Kaj je HomeLife?
HomeLife je nepremičninska blagovna znamka, ki izraža višje standarde storitev. A, kaj so višji standardi storitev in kdo jih je deležen? Višji standard storitev nepremičninskega posredovanja ne pomeni, da si stranka zamisli neke ne realne cilje pri prodaji nepremičnine, ki jih potem posrednik mora doseči. Višji standard storitev pomeni 5 zvezdično izkušnjo pri prodaji nepremičnine kar pa zahteva maksimalni trud in natančnost s strani posrednika, nudenje celostnih rešitev v postopku prodaje nepremičnine ter tudi koristnih rešitev, ki jih stranke potrebujejo potem, ko je sama transakcija z nepremičnine že opravljena.
Razumem, slišati je kot ogromno več truda in odgovornosti za malo višjo stopnjo zadovoljstva strank, ter malce boljši poslovni rezultat konec leta.
Tu pa nastopijo HomeLifov poslovni model in poslovne rešitve.
Del naše filozofije je, da morajo višji standardi tudi pomeniti 5 zvezdično izkušnjo za vas, nepremičninske posrednike. V nadaljevanju bom razložil na primerih kako to izgleda.
Začel pa bi z vprašanjem: Kako trenutno pridobivate stranke?
Upam, da vaša strategija ni v smislu »Kdor me rabi me bo že poklical« Verjamem, da vas vaše pretekle stranke priporočajo novim strankam, vaši poslovni partnerji pa vam tudi napotijo nekaj strank. Prav tako tudi vaša spletna prisotnost ter sama strast do dela pripomoreta k temu. Normalno za poklic posrednika.
HomeLifov poslovni model občutno okrepi in olajša prav takšno pridobivanje strank. Poslovni partnerji oz. napotitveni partnerji, (ni omejitve koliko jih lahko imate) vam napotijo stranko že samo z nekaj kliki preko spleta. Garantiram pa, da vam bodo napotene stranke z veseljem posredovale svoje kontaktne podatke (več v nadaljevanju).
Kako bo pa npr. pravnik, notar, geodet, itd. s katerim sodelujete prepričal strank, da izbere vas? – Ne bo, ker to ni njihova naloga. To je naloga posrednika in agencije: posrednik mora osebno poskrbeti, da napotena stranka podpiše posredniško pogodbo agencija pa mora posrednika usposobiti in mu omogočiti, da ima pri roki orodja in rešitve s katerimi bo to dosegel.
Vsaka napotena stranka, ki našim posrednikom pošlje svoj kontakt sodeluje v naši promocijski nagradni igri. Na kratko: promocijska nagradna igra osebi, ki pravilno odgovori na nagradno vprašanje in je izžrebana na enem od treh žrebov, damo 300Eur v gotovini. Več informacij o naši nagradni igri lahko najdete TUKAJ.
Seveda je zadeva tudi skladna z GDPR-jem, zakonom o varovanju osebnih podatkov in pravno urejena, ampak najboljše pri tem programu je, da naši posredniki nosijo toliko stroškov, kot so jih sami pripravljeni sprejeti.
Zdaj si pa zamislite, da s časom vzpostavite napotitveno mrežo 100 partnerjev v regiji, ki jo kot posrednik pokrivate. Ter, da vam samo 10% od teh partnerjev napoti samo 1 stranko na leto od katere realizirate posredniško provizijo.
Ne mislim vsega skupaj samo 10 strank na leto, temveč vaše trenutne kapacitete pridobivanja strank PLUS še 10 dodatnih strank.
To je seveda hipotetični primer. Povabim vas pa, da si naredite lastni izračun: Koliko s.p. in d.o.o. -jev bi z vami lahko sodelovalo na tak način?
Pa ne samo iz panog, ki so vezane na nepremičnine. Imejte v mislih VSE, ki vam lahko napotijo stranko in koliko strank vam lahko napotijo. Gostinci, frizerski saloni, mizarji, keramičarji… zlasti v teh korona-časih, bo marsikomu prišel vsak evro prišel prav. Sploh za priporočilo/napotitev, ki vzame minuto časa.
Sicer pa je možnosti za pridobivanje napotitev in kontaktov strank veliko, npr.: Letake nagradne igre lahko pustite v čakalnicah frizerskih salonov, obesite plakate z QR kodo do spletne prijave na nagradno igro v gostinskih lokalih…
Kaj pa dodatna ponudba za stranke?
Nepremičninski posredniki pogostokrat napotimo svoje stranke drugim strokovnjakom s področja nepremičnin, kot so npr. geodeti, projektanti, itd. saj se pogosto zgodi, da nekatere nepremičnine nimajo urejenih parcelnih meja ali pa imajo kakšno neskladnost med gradbenim dovoljenjem in dejanskim stanjem. Ne želim pa se spuščati v to ali je to obveznost kupca ali prodajalca.
Prav tako pa kupci pogosto želijo vlagati/ zamenjati/ prenoviti oz., če se drugače izrazim, urediti kupljeno nepremičnino »po svoje«. To pa lahko pomeni različno; od nekaj m2 novih ploščic, pa do zamenjave celotne notranje opreme, itd.
Na tem področju HomeLife nudi optimizacijo v obliki Kluba HomeLife ter kartice HomeLife Klub.
Kako deluje?
Na prvem mestu je ta program odvisen od vaše komunikacije s strankami, saj brez iniciative posameznega posrednika, ne ta, ne noben drug program, ne storitev ne orodje ne bo izboljšalo poslovanja. To seveda velja za vsa podjetja v vseh panogah.
Naloga HomeLife nepremičninskega posrednika je identificirati vse namene obnavljanja, investiranja, opremljanja, itd. pri stranki in jo usmeriti k ponudnikom iz Kluba HomeLifa. Če ima kupec resen namen vlagati v nepremičnino po nakupu (ali pred prodajo v primeru prodajalca), zakaj ne bi posredniki pomagali pri tem?
Naloga posrednika je tudi stranko poučiti, da proda pravno gledano urejeno nepremičnino. Ali pa, da stroške takšne ureditve odšteje od kupnine, če pričakuje, da bo kupec to kasneje urejeval. Zakaj jim ne bi ponudili popust pri večini stroškov, ki jih načrtujejo?
UPORABITE POPUSTE PRI PRIDOBIVANJU STRANK!
Veliko (če že ne kar večina) strank nepremičninskih posrednikov vidi posredniško provizijo kot nek nujen strošek. Ok. V tem primeru skušajte ugotoviti kaj iz ponudbe Kluba HomeLife se zdi stranki zanimivo in te popuste odštejte od svoje provizije. Npr. 10% popust na nakup pohištva za 5.000€. Torej, če bi vaša provizija zanašala npr. 2.000€, bi vaša stranka bila na “slabšem” za 1.500 € in ne za 2.000€.
Ali pa uporabite Klub HomeLife na podoben način, da si zagotovite ekskluzivno zastopništvo pri prodaji nepremičnine.
Želim povedati, da boste v poslu pogostokrat nekoga napotili nekomu. Zakaj bi to počeli zastonj? Razumem, po navadi je najbolj praktičen dogovor »jaz napotim tebi, ti napotiš meni, in nihče ne plača nič provizije«. Vse lepo in prav, kaj pa če razmerje napotenih strank ni 1:1 oz., vi nekomu napotite 20 strank letno, ta oseba pa vam le 10? Zadeva izgleda še slabše, če na vsako stranko upoštevate neko arbitrarno vsoto, npr. 50€.
Poleg tega pa moram omeniti, da je kartica Kluba HomeLife brez poteka veljavnosti.
Kar pa pomeni, da lahko vsaka stranka oz. imetnik kartice Klub HomeLife v nedogled koristi storitve ponudnikov iz Kluba HomeLife. HomeLifov posrednik, ki naroči posamezno kartico pa bo vedno dobil provizij za vsakič, ko bo kateri ponudnik ustvaril promet na podlagi kartice.
HomeLife pa bo imetnike kartic ves čas spodbujal nadaljnjemu koriščenju ponudb in storitev iz HomeLife Kluba.
In to je samo eden od načinov kako nudimo svojim posrednikom, da si ustvarijo nek pasiven tok prihodkov.
Ne, ne obljubljam nikakršnega bogastva nikomur. In tudi ne trdim, da je doseganje občutnih pasivnih prihodkov mačji kašelj. Seveda, s časom se bo poznalo nekaj. Ampak na začetku je potrebno gledati na npr. samo 100€, ki smo jih zaslužili po zaslugi HomeLife Kluba v enem letu kot prihodek, ki nam je padel z neba.
Predpostavka je seveda, da ponujanje kartice Kluba HomeLife našim strankam postane del naše dnevne rutine.
To pa še zdaleč ni vse s strani HomeLifove.
Omenil sem višji standard storitev oz. 5 zvezdično ponudbo. Temelj vsega tega je strokovno znanje. Razumem, strokovno znanje morate imeti, da sploh lahko pridobite posredniško licenco. Ne mislim tega.
Z strokovnim znanjem mislim znanje, ki bo omogočalo pristop in nivo storitev po katerih bo stranka lahko jasno ločila med vami in konkurenco.
Pridobiti kontakt stranke iz programa nagradne igre je eno. Ta kontakt spremeniti v aktivni nepremičninski oglas in kasneje v posredniško provizijo je pa drugo.
A tudi takrat nismo čisto na konju, saj se lahko zgodi marsikaj. Stranka lahko poleg nas istočasno samo, objavi zasebni oglas. Ali pa istočasno najame še kakega drugega posrednika. Ali pa nam drug posrednik v celoti prevzame stranko.
Nagradna igra in Klub HomeLife kot programa odlično dosegata svoj namen. Sama po sebi pa nista dovolj. Posrednikova strokovnost – ne nagradna igra – in prepričljivost morata stranko prepričati, da podpiše posredniško pogodbo. Aktivno iskanje kupcev bo prodajalce zadržalo pri vas, ne ugodnosti iz Kluba HomeLife.
Vem, obstaja veliko ponudnikov takšnih in različnih izobraževanj…
… in z njimi se ne ukvarjam. HomeLife ne nudi nekih xy tečajev, ki so sami sebi namen. Naše izobraževanje je na nek način »navodilo za uporabo« našega poslovnega modela in storitev ter različnih tehnik pridobivanja, zadržanja in ravnanja s strankami.
Poteka pa v dveh bistvenih delih.
Certifikat višjih standardov
HomeLfe kot globalna organizacija pod katero spada 10.000+ nepremičninskih posrednikov mora zagotoviti nek osnovni globalni standard strokovnosti.
S tem namenom izvajamo spletni pristopni izpit, s katerim zagotovimo, da vsi naši posredniki ob vstopu imajo znanje, ki zadostuje našim minimalnim standardom. Če vas zanima, se lahko prijavite in test izpolnite tu.
Tekoče izobraževanje.
Iz pogovorov z več posredniki sem ugotovil, da je zelo neučinkovito prirejanje seminarjev in webinarjev, saj časovna razpoložljivost ni nekaj pogostega pri posrednikih. In tudi, če bi bilo, marsikdo raje čas porabi za sestanke s strankami ali pa za družino.
Povesem razumljivo.
Zato je format tečajev v obliki eno do dve urnih tem, ki pa so razdeljene na več posnetkov, ki trajajo od 10 pa do 15 minut. Ravno prav, saj je 15 minut dolgi razpon človeške pozornosti, ter tudi zelo pogost čas dnevne vožnje z avtom.
Kašne pa so teme?
No, da kar vas malo premamim je tu nekaj naslovov tem naših tečajev:
- Zakaj smo neuspešni pri podpisu posredniške pogodbe na prvem sestanku s prodajalci?
- Kje dobiti vsebine za objave na Socialnih medijih?
- 5 zvezdične storitve za stranke: Kaj so in kako jih nuditi?
- Kako pripraviti zmagovalno prezentacijo za stranke
- 20 napotkov za WOW predstavitev vaših storitev
- Strategije za konverzijo kontaktov v stranke;
- …
Torej, kot sem omenil navodila za uporabo ter (kar bi moralo biti) splošno zunanje z pri pridobivanju, zadržanju in ravnanju s strankami.
Pa je to potrebno?
Odvisno od vašega cilja. Če imate eno do dve stranki na mesec dovolj, potem vas HomeLife ne more nič naučiti. Če se pa borite za vsako stranko, pa vam bo vsako orodje, vsak tečaj, skratka vsaka majhna prednost prišla še kako prav.
Če uporabim prispodobo Googlovega zaporedja iskalnih zadetkov: Če vam je OK biti na deseti strani, vam nič ne koristijo HomeLifovi tečaji, ki govorijo o tem kako izboljšati ta položaj.
In enako je z iniciativo. Če ne premorete iniciative, da znanje, ki ga pridobite pri HomeLifu ne uporabite v praksi oz. »se vam ne ljubi 1x na teden napisati članka v blogu«, vam HomeLife prav tako ne bo koristil.