Pozdravljeni,
Moje ime je Alen in sem zadolžen za poslovni razvoj blagovne znamke HomeLife v Sloveniji in Evropi. Kot prvo se vam želim zahvaliti za vaše zanimanje za sodelovanje s HomeLifom.
Dosegljiv sem preko obrazca, ki ga najdete na dnu te strani lahko pa mi tudi pošljite e-mail na alen.miklavz@homelife.si, ali pa me dodate na LinkedInu.
Mogoče ste to stran našli po naključju. Mogoče pa vas je do te strani napotil kateri od HomeLifovih posrednikov, obstoječih partnerjev ali pa katera od naših strank. Kakor koli že, do želenih informacij si lahko pomagate s spodnjim kazalom:
- Uvod: Učinkovit, hiter in enostaven postopek
- Kako poteka postopek napotitve
- Koliko lahko zaslužim?
- Pogoji; Kdo je lahko partner
- Kaj bo imela stranka od tega?
- Zaključne misli…
Napotitveno partnerstvo s HomeLifom je – upam si trditi – logična poslovna poteza, ki jo enostavno morate narediti. Ne glede na to ali ste samostojni podjetnik ali pa podjetje z veliko zaposlenimi. Zakaj?
Možnost ustvarjanja dodatnih prihodkov.
Brez kakršnih koli stroškov, vlaganj ali zahtev po najbolj dragoceni stvari, ki primanjkuje vsakemu podjetniku – čas. No, mogoče bo vzelo vam – ali pa vašim zaposlenim – dodatno minuto pri vsaki stranki.
Dejansko boste svoje stranke samo napotili našim posrednikom. In v kolikor naši posredniki ustvarijo posredniško provizijo na podlagi napotene stranke, boste dobili plačano provizijo za napotitev.
Razumem. Vaše stranke vam zaupajo. Uživate dobro ime. In pri postopku prodaje nepremičnine gre lahko marsikaj narobe, stranka pa lahko za to krivi posrednika in posledično tudi vas.
Pri HomeLifu se to ne bo dogajalo. Smo globalni brend, ki si tega ne more in ne sme privoščiti. Že samo naš poslovni model je zasnovan tako, da ni zanimiv posrednikom, ki ne cenijo vsake stranke in nočejo nuditi storitev po višjem standardu.
Če uporabim prispodobo; Vinogradnik, ki bo celo leto vestno skrbel za vinograd ne bo zanemaril trgatve saj bi to pomenilo veliko dela skozi celo leto za nič. Podobno je z posredniki, ki vzpostavljajo mreže napotitvenih partnerjev – če niso vestni in strokovni z napotenimi strankami to lahko pomeni veliko dela za nič.
HomeLife svoje nepremičninske posrednike usposablja, da že na samem začetku pogovora s stranko identificirajo vse dejavnike, ki se lahko kasneje izkažejo kot težave ter, da z vsemi strankami v naprej oblikujejo prodajno ceno, strategijo prodaje, itd.
Skratka, HomeLife možnost negativnih izkušenj in presenečenj zmanjša na 0%.
Razumem tudi pogost pomislek, da vsake stranke ne želite prepričevati, da pokliče HomeLife. Tudi za to imamo enostavno rešitev: promocijsko nagradno igro. Mimo grede, vabim vas, da se tudi vi TUKAJ prijavite na našo nagradno igro. Odgovor na nagradno vprašanje se glasi: “Višji standard storitev”.
Če ste obiskali stran nagradne igre, ste opazili, da gre za atraktiven način s katerim pritegnemo stranke k posredovanju povpraševanja in kontaktnih podatkov v skladu s GDPR-jem.
Obrazec za posredovanje povpraševanja in kontaktnih podatkov je ob enem tudi prijavnica za nagradno igro v okviru katere trikrat na leto izžrebamo enega nagrajenca, ki prejme 300€ denarne nagrade. Za ogled žrebov in nagrajencev vas vabim k ogledu – in k všečkanju – našega Facebook profila.
Koriščenje storitev naših posrednikov ni pogoj za udeležbo pri nagradni igri in prav vse vaše stranke se lahko prijavijo – tudi tiste, ki pri vas samo povprašujejo in se ne odločijo za nakup vaših izdelkov/storitev.
Potek napotitve
Vaša naloga bo torej stranke – za katere ocenite, da bi prodale/ kupile nepremičnino – seznaniti z HomeLifom in lokalnim HomeLife posrednikom ter jih prepričati, da nam pošljejo povpraševanje. To storite tako, da enostavno samo delite posebno povezavo do spletnega obrazca promocijske nagradne igre. Namen te posebne povezave pa je, da lokalni posrednik, kot tudi HomeLife ve katero stranko ste napotili.
Osebnih podatkov strank za namen napotitev ne boste zbirali, zato vas tudi ne rabi skrbeti za GDPR.
Poskusite sami. Povprašajte svoje stranke ali razmišljajo o nakupu ali prodaji nepremičnine?
Beseda ni konj, in vsaka stranka, ki vam bo odgovorila na to vprašanje z »Da«, potencialno predstavlja nek prihodek.
Koliko lahko zaslužim?
Višine napotitvenih provizij so po dogovoru z posameznim posrednikom. HomeLife kot organizacija provizij ne določa saj te ne morejo biti vedno in v vseh primerih enake zaradi različnih dejavnikov kot so razlike med vrstami, vrednostmi in lokacijami nepremičnin kakor tudi razlike med regijami, ki botrujejo tako razlikam med cenami nepremičnin kot tudi razlikami v višini posredniških provizij.
Obstajajo pa možnosti kako oceniti koliko lahko zaslužite v nekem obdobju, npr.; Lahko se s posrednikom dogovorite o kapici (oz. nogavici 😊) na provizije torej, da vam plačajo X% od vsake posredniške provizije na napoteno stranko in nikoli manj kot npr. 100€.
Tako boste vedeli, da če posrednik po vaši zaslugi proda 12 nepremičnin v enem letu, bo vam pripadalo najmanj 1.200€.
Če bi želeli enako vsoto zaslužiti z npr. dividendami, bi potrebovali 282 delnic Krke z dividendo 4,25€ za kar pa bi na prvem mestu morali privarčevati 25.000€+ (kliknite TUKAJ za vir podatkov za leto 2020).
*Ta izračun temelji na predpostavki, da boste napotili najmanj 1 stranko na mesec, ki bo koristila naše storitve.
Vabim vas, da TUKAJ preletite seznam naših posrednikov in se pogovorite z tistimi, ki so aktivni v vaši regiji.
Pogoji; Kdo je lahko partner
Naš namen je spoštovati aktualno zakonodajo in dobre poslovne prakse. Zaradi tega imamo nekaj osnovnih zahtev, ki jih morajo izpolniti vsi naši napotitveni partnerji.
- Morate biti pravna oseba (s.p.) ali podjetje (d.o.o.), oz. morate našim posrednikom izdati račun za provizijo za napotitev ter poravnati vse morebitne davčne obveznosti, ki bi nastale iz naslova takšnih prihodkov.
- Kot gospodarski subjekt morate registrirati dodatno gospodarsko dejavnost oglaševalskih agencij. To lahko zelo hitro in brezplačno uredite na vaši najbližji točki VEM (TU JE VEČ INFORMACIJ).
- Z HomeLifom in posrednikom, ki bo skrbel za napotene stranke, morate podpisati pogodbo, ki določa provizijo, roke izplačil provizij, trajanje pogodbe, ipd. in predvsem služi pravni opredelitvi poslovnega razmerja ter varnosti pogodbenih partnerjev.
*Naš program napotitev je inovativen in edinstven v Sloveniji in svetu, zaradi česa z vami ne moremo tu deliti podrobnosti te pogodbe.
Kaj bo imela stranka od tega?
Kot sem že omenil, cilj HomeLifa je nudenje 5 zvezdične izkušnje strankam. Več o tem kako prepoznati dobrega nepremičninskega posrednika si lahko preberete TUKAJ: To znanje pa lahko uporabite, da ugotovite, če so naši posredniki zares dobri 😉
Poleg visokega standarda storitev, pa imajo VSE naše stranke možnost, da postanejo lastniki kartice Klub HomeLife. Več o Klubu HomeLife si lahko preberete TUKAJ, ali pa obiščite stran Kluba HomeLife. Dobesedno smo prvi in edini nepremičninski posredniki v Sloveniji (in svetu), ki svojim strankam nudimo program zvestobe, kar pomeni lahko naše stranke na dolgi rok prihranijo več, kot pa jih stane posredniška provizija.
Vsi naši posredniki pa tudi konstanto vzpostavljajo in dopolnjujejo svoje baze potencialnih strank. Če nam napotite stranko, ki prodaja nepremičnino obstaja velika možnost, da že imamo nekaj potencialnih kupcev.
*Široke mreže lokalnih napotitvenih partnerjev, so vir novih potencialnih strank s katerim naši posredniki dosežejo večjo “globino” svojih baz strank.
Imamo tudi partnerje v tujini! HomeLife obsega 10.000 nepremičninskih posrednikov in 150 izpostav po celotnem svetu, in ta doseg lahko tudi uporabimo za iskanje tako kupcev kot prodajalcev. TUKAJ lahko obiščete globalni nepremičninski portal HomeLife.
Obenem pa HomeLife Slovenija oglašuje v tujini tudi samostojno in sicer v 60+ državah na 100+ nepremičninskih portalih. Ne verjamete?
Poiščite ti dve nepremičnini (TRNJE, STANOVANJSKA HIŠA NA SONČNI IN MIRNI LOKACIJI in KAPELE, STANOVANJSKA HIŠA NA SONČNI IN MIRNI LOKACIJI) na spodnjih nepremičninskih portalih z iskanjem ključnih besed »Brežice/Brezice, Slovenia« :
- Propstar.be, Belgija
- 99acres.com, Indija
- Willhaben.at, Avstrija
- Squarefoot, HongKong
- ImmoStreet.ch, Švica
- Fang.com, Kitajska
Zaključne misli…
Nimate česa izgubiti. Sramote vam ne bomo naredili, vaše stranke bodo bile vesele sodelovanja v nagradni igri, vi ali pa vaši zaposleni pa boste temu namenili zanemarljivo količino časa.
Če karikiram: Za minuto pogovora s stranko o HomeLifu lahko zaslužite 50€, 100€, 200€ ali celo več na varen in zakonit način.
Zakaj ne bi poskusili? Tudi, če vam ne bo všeč lahko kadarkoli odstopite od pogodbe.
Veselimo se sodelovanja z vami 😊