(Vas zanima nepremičnina na prikazanih fotografijah? Obiščite jo v novem zavihku TUKAJ.
Kolikokrat ste že videli nepremičninski oglas z vizualno pomanjkljivimi slikami, ki prikazujejo ne funkcionalno »nametano« pohištvo in opremo, ter splošni nered v nepremičnini?
Ali pa razpoke na stenah, ki bi jih bilo potrebno odpraviti; umazane bele stene, ki več »niso bele« in tla, ki bi lahko poleg metle, še malo večkrat videla krpo in čistilo…
Zelo pogosto bo takšno stanje v kakršni koli nepremičnini – nered, umazanija – odvrnilo marsikaterega kupca od nakupa, kljub temu, da to ni zadosten vzrok za takšno odločitev.
Prvi vtis pomeni veliko
Ankete in osebne izkušnje nepremičninskih posrednikov kažejo, da se stranke, ki si ogledajo več nepremičnin, najbolj zapomnijo prav tiste hiše, stanovanja in vikendice, ki so izstopale po neredu.
Preveč različne, vpadljive, ali zelo izstopajoče barvne izbire, nered ter splošna prenatrpanost prostorov z opremo in različnimi stvarmi lahko zelo hitro utrudi in preobremeni oči. Več kot vidi človeško oko, manj informacij je sposobno obdelati.
Torej, več kot vidimo, manj si bomo zapomnili, oz. kupec si bo določeno nepremičnino zapomnil po tistem kar najbolj izstopa. In po navadi, najbolj izstopajo prav negativne stvari.
Ne glede na dogajanje na nepremičninskem trgu, če želite prodati nepremičnino, morate za čim boljšo prodajo upoštevati dve preprosti pravili:
- Dobro premislite kakšno prvotno ceno boste oglaševali;
- Ne glede na ceno, videz nepremičnine mora biti brezhiben.
Nakup nepremičnine je največja transakcija v življenju marsikaterega posameznika. In kot pri vsakem večjem nakupu bo kupec zelo pozoren na vsako podrobnost. Naloga prodajalca pa je da je na ogledu s kupcem čim manj podrobnosti, ki bi negativno vplivale na odločitev kupca.
Ena izmed najdražjih napak neizkušenih nepremičninskih posrednikov in lastnikov, ki prodajajo v lastni režiji je NEupoštevanje vizualne psihologije: ta vključuje takojšnjo pozornost kupca. Potencialni kupci se bodo začeli zanimati za nepremičnino samo kadar ob ogledu začutijo, da si bo v tej nepremičnini možno urediti prijeten in topel dom.
Na današnjem nepremičninskem trgu, imajo kupci / vlagatelji veliko cenovnih in oblikovnih možnosti. In prav v ceni in izgledu bo vaša nepremičnina tekmovala na trgu z drugimi nepremičninami. Verjetno ne želite tekmovati v ceni, saj želite pri prodaji nepremičnine iztržiti čim več. Za dosego čim boljšega rezultata pri prodaji se torej morate posvetiti videzu nepremičnine, kadar si jo ogleda potencialni kupec.
Ena izmed najboljših metod za boljšo prodajo nepremičnine je “uprizoritev”
Uprizoritev uporablja tehnike oblikovanja in konceptualizacije. Cilj je, da si potencialni kupci ob ogledu nepremičnine enostavneje predstavljajo svoje življenje v tej nepremičnini. Gre pa predvsem za ustvarjanje predstavitve prostora zaradi katere se potencialni kupci čustveno povežejo z nepremičnino. Potencialni kupci se morajo na ogledu počutiti, kot da so lastniki nepremičnine in ne kot gosti. Kot prodajalec, morate svojo hišo narediti čim bolj neosebno in privlačno z namenom, da spodbudite ostrino vida kupca.
Postopek »uprizoritve« nepremičnine je zelo enostaven. Kot prvo moramo ustvariti seznam šibkih in močnih plati nepremičnine. Na podlagi tega seznama bomo načrtovali vse spremembe in aktivnosti, ki jih je potrebno izvesti, koliko časa bodo te trajale, ter kakšne stroške lahko pričakujemo. Preden pa se lotimo dela je priporočljivo pridobiti oceno, za koliko bo uprizoritev izboljšala prodajno ceno nepremičnine. Takšno oceno je precej težko podati, zato pa je najbolje celoten postopek izpeljati v sodelovanju s strokovnjakom.
Poleg osnovnega čiščenja in popravil ima »uprizoritev« pet osnovnih elementov:
- odstranjevanje nereda;
- zmanjšanje opreme;
- pozicija pohištvo;
- barve;
- osvetlitev.
Prepričani smo, da boste ob obhodu svoje hiše, stanovanja ali vikendice našli najmanj eno pomanjkljivost za vsako izmed zgoraj omenjenih kategorij.
Uprizoritev nepremičnine je učinkovit način doseganja boljših rezultatov pri prodaji, saj poudari dobre plati nepremičnine in zmanjšuje njene slabše plati. Poleg tega omogoči dobro in profesionalno predstavitev nepremičnine, ki daje pozitiven prvi vtis, pritegne pozornost in občudovanje potencialnih kupcev ter jih spodbudi, da razmislijo o tem kako vaša nepremičnina ustreza njihovim zahtevam in potrebam.
»Uprizarjanje« nepremičnine je torej pametna in stroškovno učinkovita odločitev, ki vam jo bo predlagal vsak dober nepremičninski strokovnjak.
Upamo, da ste v tem prispevku izvedeli veliko koristnih informacij in predlogov s katerimi boste uspeli doseči čim večji uspeh pri prodaji nepremičnine.